Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


Dette er et forum opprettet av Jonas Brothers Norway Street Team for alle norske fans!
 
IndeksPortalLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn

 

 New moon - It's here !!

Go down 
+2
hegenika
kkkk
6 posters
AvInnlegg
kkkk
JB Fan
kkkk


Antall Innlegg : 189
Birthday : 11.05.1994

New moon - It's here !! Empty
PosteTema: New moon - It's here !!   New moon - It's here !! Icon_minitimeMan 01 Jun 2009, 13:03

New moon traileren !! Å som jeg gleder meg Very Happy jeg er egentlig litt skuffaa over traileren, den er litt kjedelig men det tar seg opp også er det jo sikkert fordi det Italia stuffet ikke er med. Taylor Lautner is looking hot !

Til Toppen Go down
hegenika
JB Fan
hegenika


Antall Innlegg : 104
Birthday : 09.08.1994

New moon - It's here !! Empty
PosteTema: Re: New moon - It's here !!   New moon - It's here !! Icon_minitimeMan 01 Jun 2009, 20:36

OMG SÅ BRA ! <3 Very Happy
Til Toppen Go down
Lise.Marie
JB Lover
Lise.Marie


Antall Innlegg : 238
Birthday : 15.06.1993

New moon - It's here !! Empty
PosteTema: Re: New moon - It's here !!   New moon - It's here !! Icon_minitimeMan 01 Jun 2009, 22:19

Okay, forbered dere på nasty språk: ÅÅ FYYYYYY FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAE* JEG DØR HER. shit man MOTHERFUC*ER!!!!!! å JESUS IN HELLVETE4RTEWJMBFVJK<SXCXZKLCJMLXJM<SZCDKLØSZVXCSsx

OKAY, PUST. DET ER AKKURAT SÅNN JEG SÅ FOR MEG ULVENE, OG JAKE ER DIGG SOM F OG LAURANT ER HISSIG OG JEG DØR Very Happy Å JESUR KRISTUS IN HELL
*SE IGJEN*

NÅR JASPER BLIR HATTAKATAET NED PÅ PIANOET, OG NÅR JAKE BLIR ULV, IM DYING HERE RIGHT NOW......................
Til Toppen Go down
ElseMarie
Admin
ElseMarie


Antall Innlegg : 384
Birthday : 16.12.1991
Bosted : Vigeland

New moon - It's here !! Empty
PosteTema: Re: New moon - It's here !!   New moon - It's here !! Icon_minitimeMan 01 Jun 2009, 23:51

Hmm. Man kan jo håpe at New Moon vil bli bedre enn Twilight, særlig med ny regissør.
Men tja.. jeg vet ikke helt. Traileren synes jeg ikke var noe veldig imponerende.

Meeen jeg skal nok se den uansett.. om bare for å gawke litt på de kjekke gutta.
For my god, Taylor is lookin' fiiine eh? Og endelig ser man Jacob med kort hår!
Dearest Edward er... meh. Jasper derimot - (drool). Han er heit han.
Til Toppen Go down
LinnMaren
Admin
LinnMaren


Antall Innlegg : 586
Birthday : 24.02.1992
Bosted : Oslo

New moon - It's here !! Empty
PosteTema: Re: New moon - It's here !!   New moon - It's here !! Icon_minitimeTir 02 Jun 2009, 02:27

Jeg synes denne ser fetere ut enn Twilight (ikke at det skal så mye til...)
Tror nok denne skal sees (selv om det kanskje bare er på grunn av taylor lautner.. Razz)

Æsj, jeg er inget Edward-menneske. Og ikke Pattinson i disse filmene heller. I don't think he does good noes.
Til Toppen Go down
http://www.llinnmarenn.blogg.no
iselinmoor90
JB Lover
iselinmoor90


Antall Innlegg : 368
Birthday : 04.03.1990
Bosted : Haugesund

New moon - It's here !! Empty
PosteTema: Re: New moon - It's here !!   New moon - It's here !! Icon_minitimeTir 02 Jun 2009, 02:33

Lise Marie, you're not alone!!!!!!!!!! cheers
Til Toppen Go down
http://iselinmoor.piczo.com/?g=1&cr=6
ElseMarie
Admin
ElseMarie


Antall Innlegg : 384
Birthday : 16.12.1991
Bosted : Vigeland

New moon - It's here !! Empty
PosteTema: Re: New moon - It's here !!   New moon - It's here !! Icon_minitimeTir 02 Jun 2009, 18:20

Pattinson har jeg aldri klart helt å se på som kjekk. Det funker ikke.
Men han er jo en grei fyr sikkert.

Taylor on the other hand..Helt skremmende at han er født i '92.
Til Toppen Go down
LinnMaren
Admin
LinnMaren


Antall Innlegg : 586
Birthday : 24.02.1992
Bosted : Oslo

New moon - It's here !! Empty
PosteTema: Re: New moon - It's here !!   New moon - It's here !! Icon_minitimeTir 02 Jun 2009, 18:49

I know.. like gammel som han? No way. Eller han like gammel som meg?
Whaaa?
Haha, men man ser jo ikke på det som noe negativt da;]

Og er enig med du, kjekk er ikke helt min betegnelse på Pattinson. Han var sjarmerende i Harry Potter, syns han passet godt som Cedric.

Åhåhåh, kom på en ting som var så latterlig.
Jeg så Twilight med bestevenninnene mine og vi var alle innstilt på at den kom til å suge, men det var så fantastisk gøy når vi ser herr Pattinson/Edward første gangen fordi samtlige jenter i salen kom med et stort *suuukkkk*. Hahaha, alle bortsett fra oss da;)
Ååå, jeg digga det:P
Til Toppen Go down
http://www.llinnmarenn.blogg.no
ElseMarie
Admin
ElseMarie


Antall Innlegg : 384
Birthday : 16.12.1991
Bosted : Vigeland

New moon - It's here !! Empty
PosteTema: Re: New moon - It's here !!   New moon - It's here !! Icon_minitimeTir 02 Jun 2009, 19:30

Åh ja. Jeg så den med en av mine bestevenninner, og hun hadde ikke lest bøkene, eller hørt om Twilight før.
Jeg "dro" henne liksom med meg.
Men hun endte opp med å totalt elske Pattinson, og ja... Det er liksom Edward for henne.
..noe som må være kjipt. "Min" Edward er mange ganger kjekkere! Hah!
Til Toppen Go down
LinnMaren
Admin
LinnMaren


Antall Innlegg : 586
Birthday : 24.02.1992
Bosted : Oslo

New moon - It's here !! Empty
PosteTema: Re: New moon - It's here !!   New moon - It's here !! Icon_minitimeTir 02 Jun 2009, 21:14

haha, jeg er faktisk ikke noe Edward-menneske, hverken bok eller film. Synes han liksom bare er ord på en måte.
menmen, smaken er som baken;)

Team Jake fo shiiiz
Til Toppen Go down
http://www.llinnmarenn.blogg.no
ElseMarie
Admin
ElseMarie


Antall Innlegg : 384
Birthday : 16.12.1991
Bosted : Vigeland

New moon - It's here !! Empty
PosteTema: Re: New moon - It's here !!   New moon - It's here !! Icon_minitimeTir 02 Jun 2009, 21:29

Jeg må innrømme at jeg aldri klarer helt å bestemme meg, og derfor holder jeg meg ofte i nøytralt område. Nei, ikke Team Switzerland eller whatever, men Team Jasper. ;D

I det ene øyeblikket "heier" jeg på Edward, og det neste Jacob. Men men.

Team Harry Potter/Neville Longbottom! Er nok best slik.
Til Toppen Go down
iselinmoor90
JB Lover
iselinmoor90


Antall Innlegg : 368
Birthday : 04.03.1990
Bosted : Haugesund

New moon - It's here !! Empty
PosteTema: Re: New moon - It's here !!   New moon - It's here !! Icon_minitimeOns 03 Jun 2009, 03:34

haha xD
jeg er selv Pattinson fan da, men Taylor er jo... *sigh*

meeeen, skal innrømme at jeg faller for bad guys... xD

But, I'm Switzerland you know xD cheers
Til Toppen Go down
http://iselinmoor.piczo.com/?g=1&cr=6
LinnMaren
Admin
LinnMaren


Antall Innlegg : 586
Birthday : 24.02.1992
Bosted : Oslo

New moon - It's here !! Empty
PosteTema: Re: New moon - It's here !!   New moon - It's here !! Icon_minitimeOns 03 Jun 2009, 14:49

Hahah, samme som min lillesøster, hun er team Emmet(t?)
Men jeg synes at Edward er så pompøs og teit så det er Jake for min del.

Jeg aner ikke hvor jeg er i Harry Potter lenger. Det er veldig pussigpussig.
Jeg er veldig på Malfoy og jeg elsker Neville i 6 og 7 (forsåvidt 1 og:]) Og så er jeg Ginny i bok seks fordi hun er tøff (jeg håper de får til det i filmen.. hun skal være litt bad ass) Den eneste karakteren jeg ikke er helt på er vel Harry, men samtidig så kan jeg jo ike si det heller for jeg er jo litt der og.
Aaah, Do you see my dilemma? (jeg synes folk på dette forumet burde ta det sitatet der..:])

Men ja, det e vanskelig.
Til Toppen Go down
http://www.llinnmarenn.blogg.no
ElseMarie
Admin
ElseMarie


Antall Innlegg : 384
Birthday : 16.12.1991
Bosted : Vigeland

New moon - It's here !! Empty
PosteTema: Re: New moon - It's here !!   New moon - It's here !! Icon_minitimeOns 03 Jun 2009, 16:46

Emmett er morsom. Den skal han ha. Haha. Han sier mye bra i bøkene, slike sitater som får meg til å le høyt, og som jeg må lese flere ganger. ^^

Jeg har faktisk aldri i hele mitt liv vært veldig på Harry. Han er liksom... vet ikke helt. Han er helten, og jeg elsker ham for det, men jeg har aldri vært sånn "ohh, Harry er heeit!", ya know?
Malfoy on the other hand. Ja, skal ikke si noe mer om det, men gutten er sexy.
Neville var alltid den sjenerte, søte gutten, men i de siste bøkene kommer han virkelig ut av skallet må jeg si.
Ginny ruler. 'Nuff said. Hun er virkelig tøff, og jeg digger at hun er lik sin mor, og faktisk har "kontroll" over hele brødreflokken i familien. Måten hun snakker tilbake til Fred og George når de plaprer om alle kjærestene hennes. Jeg smiler. Smile
Til Toppen Go down
Lise.Marie
JB Lover
Lise.Marie


Antall Innlegg : 238
Birthday : 15.06.1993

New moon - It's here !! Empty
PosteTema: Re: New moon - It's here !!   New moon - It's here !! Icon_minitimeOns 03 Jun 2009, 16:57

Emmett er så bra Very Happy Spesielt i Breaking Dawn XD Stakars Bella sier jeg bare *hahahahhaha* Som du sa Else Marie, sitatene hans eier Very Happy

"Fell Down Again Bella?"
"No, I punshed a werewolf in the face." luv that part of Eclipse (tror det er der)

Jeg har aldri lest Harry Potter bøkene jeg, I have no favorite... Har sett filmene bare x)
Til Toppen Go down
Lise.Marie
JB Lover
Lise.Marie


Antall Innlegg : 238
Birthday : 15.06.1993

New moon - It's here !! Empty
PosteTema: Re: New moon - It's here !!   New moon - It's here !! Icon_minitimeOns 03 Jun 2009, 17:00

Emmett er så bra Very Happy Spesielt i Breaking Dawn XD Stakars Bella sier jeg bare *hahahahhaha* Som du sa Else Marie, sitatene hans eier Very Happy

"Fell Down Again Bella?"
"No, I punshed a werewolf in the face." luv that part of Eclipse (tror det er der)

Jeg har aldri lest Harry Potter bøkene jeg, I have no favorite... Har sett filmene bare x)
Til Toppen Go down
ElseMarie
Admin
ElseMarie


Antall Innlegg : 384
Birthday : 16.12.1991
Bosted : Vigeland

New moon - It's here !! Empty
PosteTema: Re: New moon - It's here !!   New moon - It's here !! Icon_minitimeOns 03 Jun 2009, 17:09

Hahaha. Ja, han har flere av de der. Han er morsom.

Har du aldri lest dem?
Ok, jeg anbefaler dem på det absolutt høyeste!
Ingen bøker er høyere på lista for meg, enn Harry Potter.
I'm telling you. Les dem.
Til Toppen Go down
Lise.Marie
JB Lover
Lise.Marie


Antall Innlegg : 238
Birthday : 15.06.1993

New moon - It's here !! Empty
PosteTema: Re: New moon - It's here !!   New moon - It's here !! Icon_minitimeOns 03 Jun 2009, 17:20

Niks... Har aldri lest dem x)

Egentlig burde jeg føle litt skam, når du tenker på hvor mange i VERDENSROMMET
som har lest de bøkene.... Meeen I don't.
Jeg får se om jeg orker å sette i gang med det Wink
Kanskje det kan bli mitt sommerferie prosjekt...

Hva syns du er best? På engelsk eller norsk XP
Til Toppen Go down
ElseMarie
Admin
ElseMarie


Antall Innlegg : 384
Birthday : 16.12.1991
Bosted : Vigeland

New moon - It's here !! Empty
PosteTema: Re: New moon - It's here !!   New moon - It's here !! Icon_minitimeOns 03 Jun 2009, 17:21

Haha, good idea!

Hm, jeg leste de første på norsk - og back then var jo det helt ok.
Men jeg har lest de tre siste bare på engelsk, og jeg synes det er best.
Som så mange andre bøker er de best på originalspråket Smile
Til Toppen Go down
LinnMaren
Admin
LinnMaren


Antall Innlegg : 586
Birthday : 24.02.1992
Bosted : Oslo

New moon - It's here !! Empty
PosteTema: Re: New moon - It's here !!   New moon - It's here !! Icon_minitimeOns 03 Jun 2009, 17:26

Originalsprål fo shiiiiiz!
Haha.
Åååh, else jeg er så enig!
Harry Potter wise I means. Spesielt med Ginny! Det synes jeg har vært så dårlig i filmene (ikke at det har vært så stor sak fram til sekseren da) så jeg håper de får til det nå. Jeg elsker det at det er så tydelig at hun har *teller på fingrene* seks eldre brødre Very Happy

Hahahaha, jeg hadde glemt 'wise-guy Emmett'!
hehe, det var litt kos og huske igjen:]
Til Toppen Go down
http://www.llinnmarenn.blogg.no
ElseMarie
Admin
ElseMarie


Antall Innlegg : 384
Birthday : 16.12.1991
Bosted : Vigeland

New moon - It's here !! Empty
PosteTema: Re: New moon - It's here !!   New moon - It's here !! Icon_minitimeOns 03 Jun 2009, 18:18

Jeg er litt bekymret for Ginny i filmen jeg.. vet ikke helt om de får det helt til.
Men vi får se Smile
Jeg har tilfeldigvis sett to klipp fra HP i dag, som sikkert har vært på Youtube lenge, men jeg har bare ikke sett dem.
Det første kom da jeg så Ellen DeGeneres tidligere i dag, og episoden er jo ikke ny.
Men uansett. Det klippet elsker jeg. Det hvor Ron er bare "I'm in love with her" haha.
Digger det.
Og det andre var første møtet med Tom Riddle. Hmm. Spennans. Kan bli kult dette her Smile
Ikke lenge igjen! (Squeeee!)
Til Toppen Go down
ElseMarie
Admin
ElseMarie


Antall Innlegg : 384
Birthday : 16.12.1991
Bosted : Vigeland

New moon - It's here !! Empty
PosteTema: Re: New moon - It's here !!   New moon - It's here !! Icon_minitimeOns 03 Jun 2009, 18:19

(Tror forresten jeg flytter alt dette til "Filmtrailere" jeg. Er vel det det først og fremst er. )
Til Toppen Go down
LinnMaren
Admin
LinnMaren


Antall Innlegg : 586
Birthday : 24.02.1992
Bosted : Oslo

New moon - It's here !! Empty
PosteTema: Re: New moon - It's here !!   New moon - It's here !! Icon_minitimeOns 03 Jun 2009, 18:36

Aaah, jeg vil se klipp, men jeg vil ikke se klipp. Jeg kommer ikke til å se klipp:P

Jeg er redd for Ginny ja... Det er det eneste jeg egentlig er bekymra for når det kommer til filmen, ellers er det meste greit egentlig. Jeg er blitt ganske flink på sånn bok til film greier:]

(før så frika jeg ut hvis noe var feil:P)
Til Toppen Go down
http://www.llinnmarenn.blogg.no
ElseMarie
Admin
ElseMarie


Antall Innlegg : 384
Birthday : 16.12.1991
Bosted : Vigeland

New moon - It's here !! Empty
PosteTema: Re: New moon - It's here !!   New moon - It's here !! Icon_minitimeOns 03 Jun 2009, 18:44

Ja, jeg synes nesten det blir galt å si at noen lager en film feil - med mindre de virkelig kommer med ordentlige feil, noe som absolutt ikke stemmer, og som har stor betydning i forhold til historien.
Men altså, det er jo ikke slik at de kan rote rundt i hodene til alle som har lest bøkene og finne ut hvordan de forskjellige har sett for seg alt sammen. That wouldn't funk.
Til Toppen Go down
LinnMaren
Admin
LinnMaren


Antall Innlegg : 586
Birthday : 24.02.1992
Bosted : Oslo

New moon - It's here !! Empty
PosteTema: Re: New moon - It's here !!   New moon - It's here !! Icon_minitimeOns 03 Jun 2009, 18:50

Nettopp nettopp. Små detaljer spiller det absolutt ingen rolle om de endrer på.
Det er slikt som I 'angels & demons' hvor de endrer hendingsforløp og greier og greier at det blir litt meningsløst.
Men det er jo ikke verdens undergang uansett. Til syvende og sist er det jo bare en film liksom:P
Til Toppen Go down
http://www.llinnmarenn.blogg.no
Sponsored content





New moon - It's here !! Empty
PosteTema: Re: New moon - It's here !!   New moon - It's here !! Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
New moon - It's here !!
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Godt og Blandet :: Filmtrailere-
Gå Til: