Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


Dette er et forum opprettet av Jonas Brothers Norway Street Team for alle norske fans!
 
IndeksPortalLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn

 

 Kris Allen

Go down 
AvInnlegg
ElseMarie
Admin
ElseMarie


Antall Innlegg : 384
Birthday : 16.12.1991
Bosted : Vigeland

Kris Allen Empty
PosteTema: Kris Allen   Kris Allen Icon_minitimeOns 27 Mai 2009, 02:49

OBS! Følger du med på American Idol på TV nå, og ikke vil vite resultater - ikke les!

Kris Allen Normal_08


Now.
Jeg vet ikke hvordan det er med dere, men jeg og storebror har fulgt med på American Idol i år.
Han lastet ned episoder hver uke - og dermed kunne vi henge med USA.

En av mine favoritter, Kris Allen, vant hele sulamitten. Jeg er så utrolig glad for akkurat det.
I motsetning til Adam (Lambert), som er en helt sinnsyk vokalist, så fikk Kris aldri den samme oppmerksomheten.

Auditionen hans ble aldri vist på TV, og heller ikke "bakgrunnshistorien" hans. Vi så ham rett og slett ikke før semifinalene.
Han var super, men få la vel egentlig merke til ham.

I løpet av finalerundene leverte Kris solide opptredener hver eneste uke, men hvem fikk oppmerksomheten?
Adam Lambert.
Det virket nesten som om han hadde sikret seieren på bare et par runder.

Under "Rock Week" var Adam og Kris blandt de tre dårligste, eller "Bottom Three".
Dette var Adams første gang på bunnen. Folk fikk sjokk, og mediene blåste det opp som bare det.
Favoritten Adam på bunnen av lista for aller første gang!
(gasp!)
Det ingen nevnte var at dette var faktisk Kris sin første gang der også.

Kris er en snill og rolig fyr. Han er takknemlig for alt som er, og veldig ydmyk.
Dette er noe han til og med fikk litt kritikk for. Hvor sykt er ikke det?
Når ble det galt å faktisk være litt "down to earth", og ikke la alt gå til hodet?

Nærmere slutten begynte endelig dommerne å notere seg at Kris faktisk hadde en god sjanse.
"A Dark Horse in the competition" ble han kalt. En riktig "underdog".

Da tiden kom, og finalistene skulle kåres. Forhåndsfavorittene var nok Adam og en annen deltaker - Danny Gokey.
For min del kunne hvilke som helst av de tre gå videre. Jeg turde ikke helt å håpe på Kris.
Men han var så fantastisk den kvelden!
Overrasket alle med en akustisk versjon av Kanye Wests låt "Heartless".
Til slutt ble Kris en av de to finalistene, sammen med Adam.

Finalen gikk av stabelen, med stor ståhei. Strålende show, og begge deltagere leverte varene så det holdt!

Til syvende og sist ble vinneren kåret.

Kris Allen.


Jeg kan ikke få sagt det. Jeg er så glad han vant.
Stikk innom MySpacen hans.

www.myspace.com/krisallen

Han har en helt nydelig, behagelig stemme. Akkurat min type. Perfekt.
Er bare musikk fra Idol der nå, men på YouTube ligger det en del av hans egen musikk.
Prøv "Brand New Shoes" Wink

Og så er han søt da!
Too bad at han er gift.
(sukk)


PS: Don't get me wrong. Har aldeles ingenting mot Adam Lambert! Han er konge bra! Syk stemme på mannen, og så er han en skikkelig bra fyr! Bare se hvordan han reagererte i det Kris vant. Smile Han var nr. 2 på listen min over favoritter!


Sist endret av ElseMarie den Tor 28 Mai 2009, 20:32, endret 1 gang
Til Toppen Go down
ElseMarie
Admin
ElseMarie


Antall Innlegg : 384
Birthday : 16.12.1991
Bosted : Vigeland

Kris Allen Empty
PosteTema: Re: Kris Allen   Kris Allen Icon_minitimeTor 28 Mai 2009, 20:30

Til Toppen Go down
 
Kris Allen
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Godt og Blandet :: Musikk-
Gå Til: