Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


Dette er et forum opprettet av Jonas Brothers Norway Street Team for alle norske fans!
 
IndeksPortalLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn

 

 Spamtråen - All randomness på ett sted

Go down 
+4
ElseMarie
Maren
iselinmoor90
Lise.Marie
8 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
AvInnlegg
Lise.Marie
JB Lover
Lise.Marie


Antall Innlegg : 238
Birthday : 15.06.1993

Spamtråen - All randomness på ett sted - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Spamtråen - All randomness på ett sted   Spamtråen - All randomness på ett sted - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Mai 2009, 22:08

Hei på alle sammen som her her akkurat nå Very Happy Hva skjer a? jeg er sliten og trøtt og glad for er ferdig med alle eksamen and that shit og nå er jg super giraaaa xD har vært hyper hele dagen selv om jeg sov bare 3 timer i natt (JB<3<3<3<3) JADAAAAA,,,,, okay, dette var random greie... xD
Til Toppen Go down
iselinmoor90
JB Lover
iselinmoor90


Antall Innlegg : 368
Birthday : 04.03.1990
Bosted : Haugesund

Spamtråen - All randomness på ett sted - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Spamtråen - All randomness på ett sted   Spamtråen - All randomness på ett sted - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Mai 2009, 22:15

hei Very Happy

jeg er på!! wohooo ;D
nei, har sett når JB skulle lære seg en spansk sang xD kunne dødd av latter, men da hadde jeg dødd av hosteanfall xD
har vært syk siden tirsdag, men begynner å bli frisk Very Happy
så du Hatching Pete på DC ikveld?? Very Happy
sykt bra film Very Happy <3
Til Toppen Go down
http://iselinmoor.piczo.com/?g=1&cr=6
Lise.Marie
JB Lover
Lise.Marie


Antall Innlegg : 238
Birthday : 15.06.1993

Spamtråen - All randomness på ett sted - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Spamtråen - All randomness på ett sted   Spamtråen - All randomness på ett sted - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Mai 2009, 22:37

Hihi Very Happy Jaaa! Michel Musso er skikkelig søt Very Happy Men han som spillte Pete var übersøt Very Happy Jeg digger DC (a) cheers

Bra du begynner å bli frisk!! Very Happy
Til Toppen Go down
iselinmoor90
JB Lover
iselinmoor90


Antall Innlegg : 368
Birthday : 04.03.1990
Bosted : Haugesund

Spamtråen - All randomness på ett sted - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Spamtråen - All randomness på ett sted   Spamtråen - All randomness på ett sted - Page 4 Icon_minitimeLør 30 Mai 2009, 22:30

Jeg synes at han som spiller Pete er utrolig søt i Cory in the White House Very Happy
Er avhengig av DC jeg (A)


Nå er jeg heeeeeeeeeeeeeelt frisk Very Happy bare litt hoste igjen.. å det merkes at jeg er frisk Very Happy har hoppet rundt i hele dag uten grunn (A)
Til Toppen Go down
http://iselinmoor.piczo.com/?g=1&cr=6
Lise.Marie
JB Lover
Lise.Marie


Antall Innlegg : 238
Birthday : 15.06.1993

Spamtråen - All randomness på ett sted - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Spamtråen - All randomness på ett sted   Spamtråen - All randomness på ett sted - Page 4 Icon_minitimeOns 03 Jun 2009, 20:15

JEG TISSER PÅ MEG

GÅ INN PÅ YOUTUBE MAPPA ---> HJEMMEVIDEOER OG SÅ LIGGER JOE SIN DANS DER!!! DET ER DEN BESTE VIDEOEN EVER xD jeg dør av latter....

JOE JONAS IN HIGH HEALS ... det sier alt xD cheers
Til Toppen Go down
iselinmoor90
JB Lover
iselinmoor90


Antall Innlegg : 368
Birthday : 04.03.1990
Bosted : Haugesund

Spamtråen - All randomness på ett sted - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Spamtråen - All randomness på ett sted   Spamtråen - All randomness på ett sted - Page 4 Icon_minitimeTor 04 Jun 2009, 12:22

hahahaha, jaaa xD cheers



men seriøst, folkens, var det bare jeg som merket at det var Jonas Brothers som hadde stemmene til Cupids i Natt på museet 2??? affraid cheers
Til Toppen Go down
http://iselinmoor.piczo.com/?g=1&cr=6
LinnMaren
Admin
LinnMaren


Antall Innlegg : 586
Birthday : 24.02.1992
Bosted : Oslo

Spamtråen - All randomness på ett sted - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Spamtråen - All randomness på ett sted   Spamtråen - All randomness på ett sted - Page 4 Icon_minitimeTor 04 Jun 2009, 23:08

Ikke bare du nei, har visst det en stund;)
Og sett filmen forsåvidt.
Til Toppen Go down
http://www.llinnmarenn.blogg.no
Lise.Marie
JB Lover
Lise.Marie


Antall Innlegg : 238
Birthday : 15.06.1993

Spamtråen - All randomness på ett sted - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Spamtråen - All randomness på ett sted   Spamtråen - All randomness på ett sted - Page 4 Icon_minitimeTor 04 Jun 2009, 23:32

Jeg har ikke sett den X) Men vet det<3 I like Gossip sites about JB og Chreub Camp videoen dems Very Happy
Til Toppen Go down
iselinmoor90
JB Lover
iselinmoor90


Antall Innlegg : 368
Birthday : 04.03.1990
Bosted : Haugesund

Spamtråen - All randomness på ett sted - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Spamtråen - All randomness på ett sted   Spamtråen - All randomness på ett sted - Page 4 Icon_minitimeFre 05 Jun 2009, 00:17

hihi ^^,
Til Toppen Go down
http://iselinmoor.piczo.com/?g=1&cr=6
kkkk
JB Fan
kkkk


Antall Innlegg : 189
Birthday : 11.05.1994

Spamtråen - All randomness på ett sted - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Spamtråen - All randomness på ett sted   Spamtråen - All randomness på ett sted - Page 4 Icon_minitimeLør 06 Jun 2009, 16:48

i dag når jeg var på vei til byn, så kom plutselig Paranoid på radio tønsberg!(nærradio) og jeg hylte, og pappa bare"Hva er det?!" og begynte å kjøre saktere, og jeg bare:"det er JONAS BROTHERS!Very Happy også begynte pappa å le, så jeg skrudde opp volumet og sang for full hals. DET var morsomt ! Very Happy
Til Toppen Go down
ElseMarie
Admin
ElseMarie


Antall Innlegg : 384
Birthday : 16.12.1991
Bosted : Vigeland

Spamtråen - All randomness på ett sted - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Spamtråen - All randomness på ett sted   Spamtråen - All randomness på ett sted - Page 4 Icon_minitimeSøn 07 Jun 2009, 01:14

Seriøst?
Hahaha! DET er kult!
Til Toppen Go down
kkkk
JB Fan
kkkk


Antall Innlegg : 189
Birthday : 11.05.1994

Spamtråen - All randomness på ett sted - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Spamtråen - All randomness på ett sted   Spamtråen - All randomness på ett sted - Page 4 Icon_minitimeSøn 07 Jun 2009, 02:23

Ja, hahaha Smile
Til Toppen Go down
Lise.Marie
JB Lover
Lise.Marie


Antall Innlegg : 238
Birthday : 15.06.1993

Spamtråen - All randomness på ett sted - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Spamtråen - All randomness på ett sted   Spamtråen - All randomness på ett sted - Page 4 Icon_minitimeSøn 07 Jun 2009, 17:00

Freeeeeeeeeeeeeeeecht Very Happy (Y)
Til Toppen Go down
iselinmoor90
JB Lover
iselinmoor90


Antall Innlegg : 368
Birthday : 04.03.1990
Bosted : Haugesund

Spamtråen - All randomness på ett sted - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Spamtråen - All randomness på ett sted   Spamtråen - All randomness på ett sted - Page 4 Icon_minitimeTor 11 Jun 2009, 21:43

den har ikke vært på noen radio her enda affraid
Til Toppen Go down
http://iselinmoor.piczo.com/?g=1&cr=6
ElseMarie
Admin
ElseMarie


Antall Innlegg : 384
Birthday : 16.12.1991
Bosted : Vigeland

Spamtråen - All randomness på ett sted - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Spamtråen - All randomness på ett sted   Spamtråen - All randomness på ett sted - Page 4 Icon_minitimeTor 11 Jun 2009, 23:19

Den kommer nok en gang, nå som den er på VG-lista og greier.
Det tyder jo bra. Det norske folk hører på låta Smile
Til Toppen Go down
iselinmoor90
JB Lover
iselinmoor90


Antall Innlegg : 368
Birthday : 04.03.1990
Bosted : Haugesund

Spamtråen - All randomness på ett sted - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Spamtråen - All randomness på ett sted   Spamtråen - All randomness på ett sted - Page 4 Icon_minitimeFre 12 Jun 2009, 00:37

jaaa Very Happy og snaaaart kommer de nok til Norge Very Happy cheers

kanskje på neste turnè Very Happy
Til Toppen Go down
http://iselinmoor.piczo.com/?g=1&cr=6
Mrs.KevinJonas
JB Fan
Mrs.KevinJonas


Antall Innlegg : 161
Birthday : 21.08.1993
Bosted : Asker

Spamtråen - All randomness på ett sted - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Spamtråen - All randomness på ett sted   Spamtråen - All randomness på ett sted - Page 4 Icon_minitimeTir 16 Jun 2009, 19:03

nå har jeg forhåndsbestilt Jonas Brothers the 3D concert Experience på dvd Very Happy cheers cheers Yay
Til Toppen Go down
Lise.Marie
JB Lover
Lise.Marie


Antall Innlegg : 238
Birthday : 15.06.1993

Spamtråen - All randomness på ett sted - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Spamtråen - All randomness på ett sted   Spamtråen - All randomness på ett sted - Page 4 Icon_minitimeLør 20 Jun 2009, 19:54

JESUS Very Happy Metro Station i går Very Happy Freeeeeeeesht Very Happy
OG jeg har akkurat sett "17 Again" For en utrolig bra film!!! :O Zac Efron er drit flink skuespiller!! Det er enkelt og se når man ser han i noe annet enn HSM filmene ;P Very Happy OG han er HEITTTTTTTTTT Very Happy WOWOWOWOWO cheers
Til Toppen Go down
kkkk
JB Fan
kkkk


Antall Innlegg : 189
Birthday : 11.05.1994

Spamtråen - All randomness på ett sted - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Spamtråen - All randomness på ett sted   Spamtråen - All randomness på ett sted - Page 4 Icon_minitimeLør 20 Jun 2009, 20:19

å du er heldig ass jeg skulle egentlig dit jeg og men så gadd ikke søstra mi pga regnet -.- men da var jeg å så "17 again" i stedet for Very Happy den var kjempe morsom, og det var akkurat det jeg tenkte etter å ha sett den å at zac efron er faktisk en ganske god skuespiller !Very Happy and giiiiirl he is FIIINE !
Til Toppen Go down
Lise.Marie
JB Lover
Lise.Marie


Antall Innlegg : 238
Birthday : 15.06.1993

Spamtråen - All randomness på ett sted - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Spamtråen - All randomness på ett sted   Spamtråen - All randomness på ett sted - Page 4 Icon_minitimeLør 20 Jun 2009, 20:33

HEL* yeeeah girl Very Happy Smoooookin' cheers
Men du så at han klarte og se på Scarlet("kona") som om han faktisk elsket henne liksom, og på barna som om de VAR barna! Jeg har egentlig ikke tenkt på at han var så flink som han er...!Nice
Til Toppen Go down
kkkk
JB Fan
kkkk


Antall Innlegg : 189
Birthday : 11.05.1994

Spamtråen - All randomness på ett sted - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Spamtråen - All randomness på ett sted   Spamtråen - All randomness på ett sted - Page 4 Icon_minitimeLør 20 Jun 2009, 20:49

ja jeg vet ! Very Happy
Til Toppen Go down
kkkk
JB Fan
kkkk


Antall Innlegg : 189
Birthday : 11.05.1994

Spamtråen - All randomness på ett sted - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Spamtråen - All randomness på ett sted   Spamtråen - All randomness på ett sted - Page 4 Icon_minitimeLør 04 Jul 2009, 03:05

Så nettopp reklame for LVATT på tv norge Smile YAY!!
Til Toppen Go down
Lise.Marie
JB Lover
Lise.Marie


Antall Innlegg : 238
Birthday : 15.06.1993

Spamtråen - All randomness på ett sted - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Spamtråen - All randomness på ett sted   Spamtråen - All randomness på ett sted - Page 4 Icon_minitimeMan 17 Aug 2009, 12:16

Sukk! Skinnjakka mi er borte!! Noen som vet hvor den er?!?!?!? RIP,,,,, DEN ER EKTE SKINN !!!! mongo meg ass Shocked confused No Grrr
Til Toppen Go down
kkkk
JB Fan
kkkk


Antall Innlegg : 189
Birthday : 11.05.1994

Spamtråen - All randomness på ett sted - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Spamtråen - All randomness på ett sted   Spamtråen - All randomness på ett sted - Page 4 Icon_minitimeMan 17 Aug 2009, 20:26

å det må være kjipt ! : (

_________

Men jeg ville bare si at nå som skolen har begynt igjen (for meg hvertfall) så håper jeg det blir litt mer aktivitet inn på her igjen. jeg savner virkelig noen å dele my love for jonas med !

Smile
Til Toppen Go down
Mrs.KevinJonas
JB Fan
Mrs.KevinJonas


Antall Innlegg : 161
Birthday : 21.08.1993
Bosted : Asker

Spamtråen - All randomness på ett sted - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Spamtråen - All randomness på ett sted   Spamtråen - All randomness på ett sted - Page 4 Icon_minitimeTir 18 Aug 2009, 19:08

Jeg vil virkelig ikke på skolen imorra -_- ...
Til Toppen Go down
Lise.Marie
JB Lover
Lise.Marie


Antall Innlegg : 238
Birthday : 15.06.1993

Spamtråen - All randomness på ett sted - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Spamtråen - All randomness på ett sted   Spamtråen - All randomness på ett sted - Page 4 Icon_minitimeTir 18 Aug 2009, 19:57

du er ikke den eneste
Til Toppen Go down
Mrs.KevinJonas
JB Fan
Mrs.KevinJonas


Antall Innlegg : 161
Birthday : 21.08.1993
Bosted : Asker

Spamtråen - All randomness på ett sted - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Spamtråen - All randomness på ett sted   Spamtråen - All randomness på ett sted - Page 4 Icon_minitimeFre 21 Aug 2009, 09:37

endelig er jeg også 16 Very Happy Very Happy
Til Toppen Go down
Lise.Marie
JB Lover
Lise.Marie


Antall Innlegg : 238
Birthday : 15.06.1993

Spamtråen - All randomness på ett sted - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Spamtråen - All randomness på ett sted   Spamtråen - All randomness på ett sted - Page 4 Icon_minitimeFre 21 Aug 2009, 17:10

Velkommen i klubben Very Happy Gratulerer så mye med dagen Very Happy:D <3<3<3
Til Toppen Go down
Lise.Marie
JB Lover
Lise.Marie


Antall Innlegg : 238
Birthday : 15.06.1993

Spamtråen - All randomness på ett sted - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Spamtråen - All randomness på ett sted   Spamtråen - All randomness på ett sted - Page 4 Icon_minitimeMan 24 Aug 2009, 23:25

nooooooooooooooooooooooooooooooooooo, jeg har matte i hele morgen Grrr
Til Toppen Go down
Lise.Marie
JB Lover
Lise.Marie


Antall Innlegg : 238
Birthday : 15.06.1993

Spamtråen - All randomness på ett sted - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Spamtråen - All randomness på ett sted   Spamtråen - All randomness på ett sted - Page 4 Icon_minitimeSøn 30 Aug 2009, 16:57

GAD? HVOR ER ALLE SAMMEN? LIKSOM, LØRDAGER OG SØNDAGER ER FORUMDAGER! SKAFF DERE ETT LIV ASS, HVA ER DET DERE GJØR EGENTLIG? GÅR TUR I SKÆVVEN OG SÅNN? OMG...

(eller er det Lise.Marie og Mrs.Kevin.Jonas som må få et liv?) Nod
Til Toppen Go down
Sponsored content





Spamtråen - All randomness på ett sted - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Spamtråen - All randomness på ett sted   Spamtråen - All randomness på ett sted - Page 4 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Spamtråen - All randomness på ett sted
Til Toppen 
Side 4 av 5Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Godt og Blandet :: Randomness!-
Gå Til: