Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Dette er et forum opprettet av Jonas Brothers Norway Street Team for alle norske fans!

IndeksPortalLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn

Angående jonas brothers til norge!

Go down 
4 posters
AvInnlegg
Curiouz
Admin
Curiouz

Antall Innlegg : 239
Birthday : 27.07.1983

Angående jonas brothers til norge! Empty
PosteTema: Angående jonas brothers til norge!   Angående jonas brothers til norge! Icon_minitimeOns 15 Apr 2009, 13:31

Jeg har tenkt på en ting, dere som fikk med dere live chatten i feb så det live at gutta sa di skulle komme til Norge.. Men de sa ingenting om når, det kan jeg egentlig forstå nåSad Selv om vi er mange som vill jbskal komme så er vi ikke nok, det er kun 98 stk som vill jb skal komme til norge på event, er ikke så kjent i norge enda det tror jeg, men det er derfor di valgte danmark og sverige slik at vi normenn også skal få muligheten til å se dem, er mange av oss som ikke har muligheten til det men vi burde være takknemlig for det i allefall^^, Jeg personlig skulle ønske di kunne stå på scenen i oslo men det blir nok ikke i år desverre, vi begynner bli noen medlem nå er over 140 men det er desverre ikke like mange dedikerte norske fans som det er svenske og danske, men det kommer.. Jeg er positiv og tror vi får sjansen vi også, men det er vår jobb å få gutta fram og kjente i norge la alle få vite om dem osv.. Så krysser vi fingerene at neste år kommer di til oss også.... Men fram til da fortsett og være med på prosjektene våre og vær aktive.. Så er det bare å Cross å vente å se....
Til Toppen Go down
iselinmoor90
JB Lover
iselinmoor90

Antall Innlegg : 368
Birthday : 04.03.1990

PosteTema: Re: Angående jonas brothers til norge!   Angående jonas brothers til norge! Icon_minitimeTor 23 Apr 2009, 15:17

men Sverige er jo ikke så langt unna.

Vet du når bilettene blir lagt ut for salg??? jeg og ei venninne tenkte oss til Stockholm i oktober cheers men må finne ut HVOR vi skal kjøpe bilettene...
Til Toppen Go down
http://iselinmoor.piczo.com/?g=1&cr=6
Curiouz
Admin
Curiouz

PosteTema: Re: Angående jonas brothers til norge!   Angående jonas brothers til norge! Icon_minitimeLør 25 Apr 2009, 23:52

Nei det viet jeg ikke desverre, men skal prøve finne det ut=)
Til Toppen Go down
iselinmoor90
JB Lover
iselinmoor90

PosteTema: Re: Angående jonas brothers til norge!   Angående jonas brothers til norge! Icon_minitimeSøn 26 Apr 2009, 03:21

you let me know when you find out? cheers
Til Toppen Go down
ElseMarie
Admin
ElseMarie

Antall Innlegg : 384
Birthday : 16.12.1991

PosteTema: Re: Angående jonas brothers til norge!   Angående jonas brothers til norge! Icon_minitimeSøn 26 Apr 2009, 14:22

Tviler på det blir helt enda.
De har bare solgt billetter til de første datoene, og USA datoene vel?
Til Toppen Go down
iselinmoor90
JB Lover
iselinmoor90

PosteTema: Re: Angående jonas brothers til norge!   Angående jonas brothers til norge! Icon_minitimeMan 27 Apr 2009, 23:51

hmmm.. si det? vi får følge med alle sammen..
Til Toppen Go down
Sabine

Sabine

Antall Innlegg : 80
Birthday : 27.06.1995

PosteTema: Re: Angående jonas brothers til norge!   Angående jonas brothers til norge! Icon_minitimeOns 29 Apr 2009, 16:43

hmm , Jeg Skalskalskalskal også Til sverige , håper jeg (a)
Håper Billettene Snart kommer ut for salg : D
Til Toppen Go down
http://www.sabinesin.blogg.no
Curiouz
Admin
Curiouz

PosteTema: Re: Angående jonas brothers til norge!   Angående jonas brothers til norge! Icon_minitimeOns 29 Apr 2009, 20:58

Jeg kjenner ganske mange i sverige så kan jo høre om ikke noen av dem kan gi ett lite vink når ting begynner å skje?!
Til Toppen Go down
iselinmoor90
JB Lover
iselinmoor90

PosteTema: Re: Angående jonas brothers til norge!   Angående jonas brothers til norge! Icon_minitimeMan 18 Mai 2009, 14:26

good one cheers
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: Angående jonas brothers til norge!   Angående jonas brothers til norge! Icon_minitime

Til Toppen Go down

Angående jonas brothers til norge!
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» 'Demand' at Jonas Brothers skal komme til Norge!
» A-B-C Jonas Brothers
» Jonas Brothers Tai Chi!
» Ny blogg fra Jonas Brothers!
» Jonas Brothers Lyrics: Sorry