Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


Dette er et forum opprettet av Jonas Brothers Norway Street Team for alle norske fans!
 
IndeksPortalLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn

 

 Har en liten utfordring til dere.

Go down 
2 posters
AvInnlegg
ElseMarie
Admin
ElseMarie


Antall Innlegg : 384
Birthday : 16.12.1991
Bosted : Vigeland

Har en liten utfordring til dere. Empty
PosteTema: Har en liten utfordring til dere.   Har en liten utfordring til dere. Icon_minitimeLør 28 Mar 2009, 16:51

Nå har videoen vår på YouTube nådd over 1000 views, og jeg tenkte jeg skulle gi dere et liten..utfordring.
Det jeg vil dere skal gjøre er ganske enkelt å spre videoen,
dele den med så mange dere bare klarer,
og prøve å få over 2000 views <- det er vårt nye mål!
Are you up for it?

Til Toppen Go down
Curiouz
Admin
Curiouz


Antall Innlegg : 239
Birthday : 27.07.1983
Bosted : Larvik

Har en liten utfordring til dere. Empty
PosteTema: Re: Har en liten utfordring til dere.   Har en liten utfordring til dere. Icon_minitimeLør 28 Mar 2009, 18:41

Jeg har sendt den over alt jeg, pluss har den på bloggen min og nettby og skal også legge den på all di andre sidene mine, jeg har også sendt den til alle jb sider jeg har pluss sendt den på mail til hele venne lista mi og i gjesteboka til folk på nettby lol

så jeg har vell gjort det jeg kan,, men jeg kommer til ta kontakt med topp snart etter jeg kommer tilbake for å diskutere litt ting med dem, di er jo ett av norges mest populære ungdoms blad så kan jo bli spennende å høre om ikke vi kan få ett lite innlegg der hehe..

Ingenting er i allefall ikke umulig så sant vi står på..

God helg elsemor=D
Til Toppen Go down
ElseMarie
Admin
ElseMarie


Antall Innlegg : 384
Birthday : 16.12.1991
Bosted : Vigeland

Har en liten utfordring til dere. Empty
PosteTema: Re: Har en liten utfordring til dere.   Har en liten utfordring til dere. Icon_minitimeLør 28 Mar 2009, 20:43

Kjempebra!

Men vet ikke helt om Topp er det vi skal satse mest på. De er "ungommens Se og Hør" - altså de fokuserer mer på gutta selv og deres privat liv, i stedet for musikken deres som vi støtter og promoterer.
Personlig leser jeg ikke Topp i det hele tatt lengre. Selv ikke når de har om JB.
De har en tendens til å skrive så mye feil at det er helt latterlig, og når de skrive ting som "selv om Kevin ikke er den mest attraktive av de tre" - da blir jeg sint.
Men det er bare min mening.

Anyways.
God helg! Smile
Til Toppen Go down
Curiouz
Admin
Curiouz


Antall Innlegg : 239
Birthday : 27.07.1983
Bosted : Larvik

Har en liten utfordring til dere. Empty
PosteTema: Re: Har en liten utfordring til dere.   Har en liten utfordring til dere. Icon_minitimeSøn 29 Mar 2009, 05:44

Ja du sier i grunnen noe der, kanskje skrive å klage på di stede .. lol

nei da, men vi må begynne prøve få oss litt mer fram i norges land er jo sååå mange mer jonas brothers fans i Norge en det er med her i forumet ville det ikke vært kult om vi ble mange tusen etterhvert weeee....
Til Toppen Go down
Sponsored content





Har en liten utfordring til dere. Empty
PosteTema: Re: Har en liten utfordring til dere.   Har en liten utfordring til dere. Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Har en liten utfordring til dere.
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: The Basement :: Arkiv :: Eldre nyheter.-
Gå Til: