Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


Dette er et forum opprettet av Jonas Brothers Norway Street Team for alle norske fans!
 
IndeksPortalLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn

 

 Leeland og Starfield<3

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Lis92

Lis92


Antall Innlegg : 41
Birthday : 05.06.1992
Bosted : Norheimsund / Bergen

Leeland og Starfield<3 Empty
PosteTema: Leeland og Starfield<3   Leeland og Starfield<3 Icon_minitimeSøn 15 Mar 2009, 23:34

Hei=)

To band jeg har begynt å høre mye på i det siste er Leeland og Starfield:

Leeland er et kristent rock band fra Baytown, Texas. Gruppen ble opprettet i 2004 og har navnet sitt etter vokalisten Leeland Mooring . Jeg fikk Leeland sin første CD "Sound of melodies" til jul i fjor og hadde egentlig tenkt å bytte den inn i noe jeg hadde hørt om , det vil si f.eks Hillsong eller Casting Crowns osv. , men så bestemte jeg med for å høre på den for så og bestemme meg.. Dette gjorde jeg og jeg ble helt forelsket i den behagelige musikken og ikke minst stemmen til Leeland Mooring som er utrolig vakker!!
- Kan absolutt anbefales og jeg hørte faktisk et sted (en livechat) at JB syntes dette er det beste kristne rock bandet de vet om så da burde dere sjekke dem ut.. haha Very Happy

Jeg fant også det Candiske kristne rocke gruppen Starfield fra Winnipeg , Manitoba rett etter jul i fjor.
Som sagt var jeg ute på en byttetur av gaver etter jul og hadde da også tenkt å bytte en hillsong CD som jeg hadde fra før , men hadde ikke peiling på hvilke CD jeg skulle bytte den med.. så eg satt meg ned i butikken med en rekke CD-er og lyttet.. Da jeg kom over Starfield sin CD "Beauty in the broken" visste jeg at dette var det albumet jeg bare måtte ha!! Det er et utrolig bra album , fra rocksanger til rolige og melodiøse sanger og sangerne på den er utrolig kul å høre på Smile

Så dette er noe jeg kan anbefale som dere kanskje ikke har hørt så mye fra..
Sjekk de ut på f.eks. Youtube, det er virkelig verdt det=)
Jeg vil gjerne ha tilbakemeldinger om dere er enige med meg eller helt uenig i såfall
vil jeg vite hvorfor!!=) Alle meniger er tillatt, jeg blir ikke fornærmet, tross alt alle har forskjellig musikk smak Wink

ENJOY Very Happy God Bless you<3 Smile
Til Toppen Go down
LinnMaren
Admin
LinnMaren


Antall Innlegg : 586
Birthday : 24.02.1992
Bosted : Oslo

Leeland og Starfield<3 Empty
PosteTema: Re: Leeland og Starfield<3   Leeland og Starfield<3 Icon_minitimeMan 16 Mar 2009, 00:08

Leeland!!!!
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Leeland er min nye kjærleik!
Jeg fikk endelig Limewire til å funke her en dag så da benyttet jeg sjansen til å laste ned alt det jeg hadde hørt av bandnavn i det siste og da var det takket være live chaten at jeg hørte deres navn og nå er jeg totalt forelsket. Jeg kommer ikke over det. Namanmaanamamnamna

Starfield skal sjekkes ut Smile
Til Toppen Go down
http://www.llinnmarenn.blogg.no
Lis92

Lis92


Antall Innlegg : 41
Birthday : 05.06.1992
Bosted : Norheimsund / Bergen

Leeland og Starfield<3 Empty
PosteTema: Re: Leeland og Starfield<3   Leeland og Starfield<3 Icon_minitimeMan 16 Mar 2009, 19:33

Høres veldig bra ut , Linn Maren=) Jeg synes det er viktig å utvide musikkfronten min.. så hvis du har nokke annet du har hørt i det siste som du synes er knallbra så er det bare gi meg et tips Smile Setter utrolig pris på det Glis
Til Toppen Go down
LinnMaren
Admin
LinnMaren


Antall Innlegg : 586
Birthday : 24.02.1992
Bosted : Oslo

Leeland og Starfield<3 Empty
PosteTema: Re: Leeland og Starfield<3   Leeland og Starfield<3 Icon_minitimeTir 17 Mar 2009, 12:26

You asked for it!
Baha, Ting som også kom med i nedlastningshaugen min:
-Kings of Leon
-The Zutons
-Automatic Loveletter
-Get Cape Wear Cape Fly
hmmm, det er flere men de har jeg hørt på en stund skal me sjå
-John Mayer
-Joe Brooks (www.myspace.com/joebrooksmusic)
-Greg Holden www.myspace.com/gregholden)

Alle de er totalt elsk :]]]]

Ellers som jeg hører mye på er det generelt sett alle Fueled By Ramen bandene: Fall Out Boy, Panic at The Disco, Gym Class Heroes, Cobra Starship, Paramore etc. Very Happy

Og Queen.
Hehe, jag skal sluta nu Razz
Enjoy! Kanskje Razz

EDIT:
:O :O
Jeg glemte Wombats!
*slår seg i huet*
The Wombats selvsagt. Min største Kjærleik. Eller ikke helt, men en del av det:P
The Kooks bør vel også nevnes Wink
Til Toppen Go down
http://www.llinnmarenn.blogg.no
Admin
Admin
Admin


Antall Innlegg : 423
Birthday : 16.12.1991

Leeland og Starfield<3 Empty
PosteTema: Re: Leeland og Starfield<3   Leeland og Starfield<3 Icon_minitimeTir 17 Mar 2009, 14:55

Leeland og Starfield liker jeg veldig godt!

Me loves alle bandene du har kommet med Linn Maren!
Til Toppen Go down
http://www.myspace.com/jbstreetteamnorway
Lis92

Lis92


Antall Innlegg : 41
Birthday : 05.06.1992
Bosted : Norheimsund / Bergen

Leeland og Starfield<3 Empty
PosteTema: Re: Leeland og Starfield<3   Leeland og Starfield<3 Icon_minitimeTir 17 Mar 2009, 23:54

Haha.. Yes I did ask for it;) And I like what I see:P

Har faktisk hørt på en del av de på listen din så eg er altså ikkje helt på jordet når det gjelder musikk.. haha Laughing

Men skal skjekke ut de andre du har listet opp... Very Happy Tusen takk for at du tar deg tid til dette!! Smile

You rock!! Very Happy
Til Toppen Go down
LinnMaren
Admin
LinnMaren


Antall Innlegg : 586
Birthday : 24.02.1992
Bosted : Oslo

Leeland og Starfield<3 Empty
PosteTema: Re: Leeland og Starfield<3   Leeland og Starfield<3 Icon_minitimeOns 18 Mar 2009, 00:24

I rock I rock on! *victory dance*

Koolio :]]]]
Jai elska min musikk!
Haha, takk for den Smile
Til Toppen Go down
http://www.llinnmarenn.blogg.no
Admin
Admin
Admin


Antall Innlegg : 423
Birthday : 16.12.1991

Leeland og Starfield<3 Empty
PosteTema: Re: Leeland og Starfield<3   Leeland og Starfield<3 Icon_minitimeFre 20 Mar 2009, 16:11

Må bare si at Starfield sin versjon av Hosanna, er helt best.
Selv om jeg elsker Hillsong United too. Særlig live versjoner kanskje. Smile
Til Toppen Go down
http://www.myspace.com/jbstreetteamnorway
Lis92

Lis92


Antall Innlegg : 41
Birthday : 05.06.1992
Bosted : Norheimsund / Bergen

Leeland og Starfield<3 Empty
PosteTema: Re: Leeland og Starfield<3   Leeland og Starfield<3 Icon_minitimeLør 21 Mar 2009, 01:46

Ja der er eg helt enig.. den er knallbra:) Men eg tror favoritt sangen min for tiden er "I will go", den er konge den!! Får bare ikkje nok Very Happy
Til Toppen Go down
Sponsored content





Leeland og Starfield<3 Empty
PosteTema: Re: Leeland og Starfield<3   Leeland og Starfield<3 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Leeland og Starfield<3
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Godt og Blandet :: Musikk-
Gå Til: