Hei=)
To band jeg har begynt å høre mye på i det siste er Leeland og Starfield:
Leeland er et kristent rock band fra Baytown, Texas. Gruppen ble opprettet i 2004 og har navnet sitt etter vokalisten Leeland Mooring . Jeg fikk Leeland sin første CD "Sound of melodies" til jul i fjor og hadde egentlig tenkt å bytte den inn i noe jeg hadde hørt om , det vil si f.eks Hillsong eller Casting Crowns osv. , men så bestemte jeg med for å høre på den for så og bestemme meg.. Dette gjorde jeg og jeg ble helt forelsket i den behagelige musikken og ikke minst stemmen til Leeland Mooring som er utrolig vakker!!
- Kan absolutt anbefales og jeg hørte faktisk et sted (en livechat) at JB syntes dette er det beste kristne rock bandet de vet om så da burde dere sjekke dem ut.. haha
Jeg fant også det Candiske kristne rocke gruppen Starfield fra Winnipeg , Manitoba rett etter jul i fjor.
Som sagt var jeg ute på en byttetur av gaver etter jul og hadde da også tenkt å bytte en hillsong CD som jeg hadde fra før , men hadde ikke peiling på hvilke CD jeg skulle bytte den med.. så eg satt meg ned i butikken med en rekke CD-er og lyttet.. Da jeg kom over Starfield sin CD "Beauty in the broken" visste jeg at dette var det albumet jeg bare måtte ha!! Det er et utrolig bra album , fra rocksanger til rolige og melodiøse sanger og sangerne på den er utrolig kul å høre på
Så dette er noe jeg kan anbefale som dere kanskje ikke har hørt så mye fra..
Sjekk de ut på f.eks. Youtube, det er virkelig verdt det=)
Jeg vil gjerne ha tilbakemeldinger om dere er enige med meg eller helt uenig i såfall
vil jeg vite hvorfor!!=) Alle meniger er tillatt, jeg blir ikke fornærmet, tross alt alle har forskjellig musikk smak
ENJOY
God Bless you<3